mandag den 18. april 2016

Time is changing..

Kære alle.

Den trofaste læser vil bemærke, at der har været meget stille på bloggen. Mine følgere i adoptionsverdenen vil også vide, at det skyldes mit nye arbejde.

I december stoppede jeg i Musikhuset Aarhus og i starten af det nye år tiltrådte jeg som Post Adoption Service Coordinator hos Danish International Adoption.

Det betød også et farvel til ASU og Adoption & Samfund. Det var den sværeste beslutning, jeg har måtte træffe. Men den var god. Jeg er glad for mit arbejde.

I kraft af mit arbejde ophører mit politiske arbejde med adoption. Man kan ikke sidde på begge sider af bordet. Jeg har accepteret, at min position er anerledes.

Der har selvfølgelig været en fase, hvor jeg har skulle lære min nye rolle. Hvor jeg har måtte skuffe andre. Takke nej til oplæg, sige nej til spændende projekter. Lære at andre skal bruge deres stemme.

Der er stadig meget at sige om international adoption. Der er stadig meget at kæmpe for. Det gør jeg nu fra en anden vinkel!

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke alle, der har læst med. Bloggen er blevet læst mere end 50.000 gange. Indlæggene om min biologiske mor er de mest læste. Det fortjener hun i den grad også.
Jeg véd, at jeg har været med til at påvirke nogen.
Et indlæg blev delt i en adoptionskritisk gruppe, og jeg blev sirligt massakreret fra ende til anden. Man har gjort det godt, når man har pisset nogen så godt og grundigt af.
Min blog er blevet læst i ind - og udland. Jeg husker tydeligt, at jeg var i Tórshavn, Færøerne, hvor en adoptivmor kom hen til mig, efter jeg havde holdt tale for Nordic Adoption Council. Hun læste flittigt med, og hun synes min stemme var vigtig. Mere kan jeg ikke forlange. Flottere kompliment kan jeg ikke få.

Tusind tusind tak til jer alle sammen!
Jeg håber, at adoptanter, adopterede, journalister, fagpersoner - og alle kritikerne stadig vil læse med. Måske kommer jeg ikke til at skrive om adoption mere, men jeg har stadig mange ting på hjerte!

Og hvor efterlader det så bloggen? 

Jeg er endnu ikke afklaret, men jeg er ikke klar til at lukke den ned. Jeg har stadig noget at sige. Men om andre ting.
Jeg er blevet aktiv venligboer det seneste år, og driver nu Café Venligbo - Aarhus. Måske min drivkraft og skrivelyst skal forenes her.

I skal nok opdage, når der sker noget nyt :-)



Det her er IKKE et farvel. Det er starten på noget nyt.

God aften til alle
- Choko

1 kommentar:

  1. Hej der, her er en hurtig, dette er udelukkende for dem, der har brug for en ændring i deres kærlighedsliv, dem, der søger en pålidelig stavehjul, der hjælper med at genoplive deres smuldrede / smuldrende forhold og også dem, der lider af lidelser af forskellige slags, denne læge er en, der er virkelig alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavningskastering. Læge Egwali stavehjem er det rigtige valg for dig, alt hvad du behøver at gøre er bare en kontakt, så jeg kan forsikre dig om, at resten ville være komplet magi, min kærlighedslivet var på randen af ​​at kollapse, indtil jeg bestilte en kærlighedsformulering, at alle nødvendige procedurer blev fulgt korrekt for at sikre, at det fungerer perfekt. I dag er jeg et levende vidne om, at doktor Egwali tryllekunst fungerer uden nogen rimelig tvivl. Derfor bruger jeg alle medier til at fortælle verden om denne store stavelæge, der bragte fred og enhed tilbage til mit hjem. Tal med ham i dag og få dine følelsesmæssige tilbageslag udslettet helt.
    Nå ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet